Zastanawiasz się, jak kupić leady sprzedażowe w System Lead Energia Direct? W tym poradniku dowiesz się, jak wygląda proces generowania leadów sprzedażowych, w jaki sposób poruszać się po naszym panelu i gdzie znaleźć najpotrzebniejsze funkcjonalności.
Czego dowiesz się z artykułu?
Co to jest lead? Lead sprzedażowy to kontakt pozyskany za pomocą formularza, raportu solarnego, kalkulatora lub porównywarki ofert, który przynosi firmie szanse sprzedażowe. Jest to efekt dobrowolnego wypełnienia formularza przez potencjalnego klienta.
Dla Ciebie, jako przedsiębiorcy ciepłe leady to szansa na zwiększenie sprzedaży i osiągnięcie lepszych wyników! Poniżej przedstawimy Ci, jak pozyskiwać leady sprzedażowe w naszym systemie.
Skoro już wiesz czym jest lead, koniecznie dowiedz się, że Lead Generation to system, który warto wdrożyć w firmie.
Z poprzedniego artykułu wiesz już, jak dokonać rejestracji do System Lead Energia Direct. Dlatego tym razem chcemy Ci podpowiedzieć, w jaki sposób to zrobić, aby proces pozyskiwania leadów sprzedażowych był jeszcze szybszy. W ostatnim wpisie określiliśmy, jak dokonać rejestracji z poziomu panelu.
Aby zestawić ze sobą 2 metody, w pierwszej kolejności zamieszczamy szybkie przypomnienie na temat założenia konta za pośrednictwem formularza.
Aby dokonać samodzielnej rejestracji, wejdź na stronę: systemlead.energiadirect.pl i wybierz przycisk “Zarejestruj się”. Zostaniesz przekierowany/przekierowana do formularza.
Na tym etapie wypełniasz wszystkie niezbędne informacje, a także zaznaczasz zgody marketingowe. Następnie na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który musisz wybrać, aby potwierdzić aktywację konta.
Gotowe! Twój profil w panelu jest założony. Z tego poziomu możesz dowolnie korzystać z jego wszystkich funkcjonalności.
Jeżeli nie masz czasu, aby dokonać samodzielnej rejestracji, możesz to zrobić za pomocą drugiej metody, a mianowicie, za sprawą opiekuna projektu.
Dobrze, jednak od czego zacząć?
Skontaktuj się z nami pod nr.: 734 825 557 lub kliknij przycisk “Zamów rozmowę”.
Jeżeli wybierzesz drugą opcję, konsultant zadzwoni do Ciebie w ciągu 24h i założy za Ciebie konto. Wystarczy, że podasz mu imię, nazwisko, e-mail i nr telefonu, czyli dane, na które ma zostać założony profil. Opiekun zajmie się za Ciebie aktywacją konta.
Na tym etapie możesz już swobodnie korzystać z panelu. Jedyne, co musisz zrobić samodzielnie, to uzupełnić dane rozliczeniowe do faktury.
Skoro znasz już 2 metody rejestracji w panelu, czas najwyższy, aby doładować konto. Podczas tworzenia systemu staraliśmy się, aby był on intuicyjny i funkcjonalny. Zależy nam, aby wszystkie opcje były w najbardziej domyślnych miejscach.
Chcemy, aby panel był przyjazny nie tylko dla przeciętnego użytkownika w sieci, ale też dla wszystkich tych, którzy nigdy nie mieli styczności z taką witryną.
Dlatego button, za pomocą którego będziesz mieć możliwość doładować konto, znajdziesz w prawym górnym rogu panelu. Po wybraniu tej opcji zostaniesz przekierowany/przekierowana do podstrony “Rozliczenia”.
W tym miejscu możesz wybrać doładowanie konkretnej puli punktów.
Aby znaleźć się na podstronie, z której będziesz widzieć informacje na temat swoich płatności, kliknij zakładkę „Rozliczenia”, która jest dostępna w górnym pasku menu panelu.
Rozwinie się spis podstron: Doładuj konto, Historia płatności, Historia operacji, Faktury.
Jeżeli wybierzesz zakładkę „Doładuj konto”, wyświetli Ci się poniższy widok:
W tym miejscu możesz wybrać dowolną kategorię punktów, które chcesz doładować. Liczba punktów jest równowartością kwoty, za którą zasilasz konto. Minimalna kwota doładowania to 500 zł.
Przy doładowaniach powyżej 2000 punktów będzie Ci przysługiwać gratis o wysokości: 5, 10 i 15%.
Dowiedz się jak pozyskać klientów na fotowoltaikę.
Pewnie domyślasz się, że generowanie leadów sprzedażowych, czyli danych potencjalnych klientów metodą lead generation, nie jest takie proste. Dlatego kontakty w naszym panelu są weryfikowane dwuetapowo. Jednak to, co musisz wiedzieć, to fakt, że nie każdy potencjalny klient może być Twoją grupą docelową. Nie do każdego klienta możesz trafić ze swoją ofertą. Dlatego, aby doprecyzować zakup leadów, w panelu umieściliśmy możliwość filtrowania.
Dzięki takiej funkcjonalności wyszukasz leady marketingowe, które w 100% będą dotyczyć Twojej oferty.
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych i ich obsługa jest opłacalnym działaniem. Musisz jednak wiedzieć, w jaki sposób rozmawiać z potencjalnymi klientami. Niezbędną kwestią jest również posiadanie konkretnych zasobów.
Jeżeli zastanawiasz się, jak generować leady sprzedażowe, przeczytaj nasz artykuł: Lead generation – system, który warto wdrożyć w firmie.
Jesteś na stronie głównej panelu? Jeśli tak, przejdź do zakładki “Leady”.
Tam, w górnej części podstrony znajdziesz dostępne filtry, które możesz dopasować do swoich preferencji. Poniżej przedstawiamy wygląd podstrony z poziomu zakładki “Lead” i opisujemy każdy filtr, który możesz wykorzystać.
W tym filtrze wyszukasz kontakty, które będą dotyczyć konkretnego produktu:
Tutaj możesz wybrać lokalizację z terenu całej Polski. Najlepiej jest zdecydować się na kontakty, które są najbliżej Twojego regionu.
Ten filtr pomaga wyłonić wszystkie kontakty, które dotyczą instalacji na dachu, albo na gruncie.
To sekcja, w której filtrujesz kontakty w przedziale cenowym, na którym Ci zależy.
To kolejne miejsce, w którym możesz jeszcze bardziej precyzyjnie wyodrębnić kontakty.
Ta sekcja jest bardzo przydatna, jeśli wcześniej uzupełniłaś/uzupełniłeś miejsca obsługi klienta.
Ten parametr to nic innego, jak numer identyfikacji leada, który przydaje się np. podczas reklamacji danego kontaktu.
Sekcja dotyczy średniej miesięcznej kwoty rachunku klienta, która może wynosić:
Tutaj możesz wyłonić kontakty, które są najnowsze, czyli “gorące”, “nowe”, które są więcej, niż godzinę w panelu i “odczytane”, czyli wszystkie, które zostały przez Ciebie odkryte.
Ta kategoria pozwala klasyfikować leady sprzedażowe ze względu na czas zakupu fotowoltaiki lub pomp ciepła przez klienta.
Sprawdź czy warto kupować leady na fotowoltaikę w System Lead Energia Direct.
Podczas przeglądania leadów sprzedażowych w naszym panelu masz również możliwość podejrzenia informacji o nich. Na tej podstawie stwierdzisz, czy spełnią Twoje oczekiwania sprzedażowe, czy nie. Kliknij przycisk “Zobacz”. Dzięki tym informacjom możesz dopasować ofertę do potrzeb klienta.
Z tego poziomu zostaniesz przekierowany/przekierowana do podstrony, która wygląda tak, jak poniżej.
Podstrona zawiera najważniejsze informacje o konkretnym leadzie.
Jak już wyżej wspominaliśmy, to numer identyfikacyjny leada.
To sekcja, w której można odczytać, ile kosztuje dany lead sprzedażowy.
W tym miejscu dowiesz się, skąd pochodzi klient, który zostawił swoje dane.
W tej sekcji widzisz wszystkie informacje na temat danego klienta.
To sekcja z kluczowymi informacjami o leadzie. Stają się one widoczne dopiero po zakupie konkretnego leada.
Dane techniczne, na bazie których możesz określić, czy klient jest Twoim targetem. W tej sekcji dowiesz się, jaki jest rodzaj pokrycia dachu, jaka jest wysokość jego miesięcznego rachunku za prąd, a także o tym, gdzie i kiedy planuje montaż instalacji.
To miejsce, w którym możesz przejść bezpośrednio do płatności. Po kupieniu danego leada odblokują się informacje w sekcji „Dane kontaktowe”. To kluczowe informacje, z których możesz korzystać, aby przedstawić swoją ofertę.
Zanim przystąpisz do wyżej wymienionych działań, uzupełnij swój profil w panelu. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ możesz tam zawrzeć informacje, dzięki którym wyszukiwanie leadów sprzedażowych stanie się jeszcze prostsze.
“Moje konto” to zakładka, w której znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące Twojego konta. Są to dane adresowe i dane do faktury. Z tego poziomu możesz również skonfigurować produkty, które Cię interesują, a także zmienić adres e-mail lub hasło na aktualne.
W tym miejscu w sekcji “dane do faktury” możesz również zaznaczyć typ fakturowania, który Cię interesuje. Możesz podjąć decyzję o fakturze zbiorczej z całego miesiąca lub o osobnej fakturze, która będzie generowana do każdej płatności.
To bardzo wygodna sekcja. Z jej poziomu masz dostęp do wszystkich najważniejszych funkcjonalności panelu.
W prawym górnym rogu panelu znajdziesz zakładkę „Witaj…..”. Należy ją “nakliknąć”. Po jej wybraniu rozwinie się menu, z którego będziesz mogła/mógł przejść do zakładki “Miejsca obsługi”.
Tutaj możesz dodać lokalizację, z której chcesz pozyskać kontakty. Kliknij przycisk “Dodaj lokalizację”. W tym miejscu masz możliwość zaznaczenia powiatu, województwa lub miejscowości.
Kolejna opcja, to button „Dodaj obszar”. Tutaj możesz ustawić promień od lokalizacji, w której się poruszasz. To klienci, którzy są oddaleni od Twojego województwa np. o 30 km.
Czyli, jeśli pracujesz jako kierownik grupy handlowej i przydzielasz handlowcom leady sprzedażowe, w naszym panelu wygodnie je wyfiltrujesz. Dzięki temu zyskasz gotowe kontakty z obszarów, w których pracują Twoi sprzedawcy. W tym miejscu możesz zaznaczyć tyle obszarów, ile obsługujesz.
W takim przypadku tylko takie leady będą się wyświetlać. Mamy też powiadomienia e-mail o nowych, dostępnych leadach z Twoich obszarów. To przydatna funkcja, dzięki której będziesz na bieżąco z aktualnymi ofertami.
W tej sekcji znajdziesz wszystkie informacje na temat zgód dot. akceptacji regulaminu naszego serwisu, zgody na temat przetwarzania danych osobowych, polityki prywatności strony. Zaznaczenie ich jest niezbędne, aby móc w pełni korzystać ze wszystkich funkcji serwisu.
W dolnej części sekcji znajduje się również informacja dot. powiadomień e-mail o nowych leadach, które się pojawiły w System Lead Energia Direct. Jeżeli zaznaczysz tę pozycję, będziesz dostawać powiadomienia o wszystkich gorących leadach, które wpadły do systemu. To praktyczna funkcja, która pozwoli Ci śledzić na bieżąco aktualne kontakty.
Za sprawą tej sekcji możesz zaznaczyć w panelu interesujące Cię produkty. Jest to rodzaj filtra, dzięki któremu w menu głównym będą pojawiać się tylko takie kontakty, które leżą w zakresie usług, które oferujesz.
Dzięki takiej funkcji zaoszczędzasz czas i nie rozpraszasz się ofertami, które Ciebie nie dotyczą.
Drogi użytkowniku, mamy nadzieję, że nasz poradnik pomógł Ci się odnaleźć w naszym panelu System Lead Energia Direct i ułatwi Ci to pozyskiwanie leadów sprzedażowych oraz potencjalnych klientów.
Oznacza to, że generowanie leadów sprzedażowych nie musi być Twoją specjalizacją. Wystarczy, że zarejestrujesz się do panelu, a pozyskanie leadów sprzedażowych zostawisz nam. Content marketing, szukanie nowych klientów w mediach społecznościowych i wszelkie inne działania marketingowe są naszą mocną stroną.
Dzięki temu potencjalni klienci chętnie z nami nawiązują kontakt. Ty zyskujesz zweryfikowane kontakty, a oni usługę, na której im najbardziej zależy. Wszystko to za sprawą świadomych wyborów.
Redakcja System Lead Energia Direct to zaangażowani autorzy, którzy są związani z branżą lead generation. W publikowanych artykułach w prosty sposób opisujemy działania, które dotyczą pozyskiwania, kupna i sprzedaży leadów w branży fotowoltaiki i pomp ciepła. Poruszamy też kwestie zwiększania sprzedaży za pośrednictwem outsourcingu leadów B2B i B2C.