Aby dokonać rejestracji, należy na stronie głównej https://www.systemlead.energiadirect.pl/ wybrać przycisk „Zarejestruj się” i postępować zgodnie z instrukcjami na stronie rejestracji. Do rejestracji potrzebne są podstawowe dane tj. imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, a następnie po ich potwierdzeniu przyciskiem rejestracji na podany adres e-mail przyjdzie link aktywacyjny, który należy kliknąć. Link aktywacyjny ponownie przekieruje Cię na stronę https://www.systemlead.energiadirect.pl/ i pozwoli przejść do strony logowania. Zalogowanie jest możliwe po wpisaniu adresu e-mail oraz ustawionego wcześniej hasła.
W następnym kroku należy kolejno:
– uzupełnić dane do faktury,
– ustalić dane korespondencyjne
– dokonać wpłaty wybranej kwoty doładowania.
Niezbędne jest także zaakceptowanie obowiązującego regulaminu. Na stronie https://systemlead.energiadirect.pl/regulamin/ znajdują się informacje, określające m.in. jak działa platforma z leadami, jakie są prawa i obowiązki Stron, jakie są zasady reklamacji.
Klienci, którzy chcą porównać oferty instalatorów, wypełniają formularz na stronie Organizatora, są to strony, np.:
https://fotowoltaika.energiadirect.pl/
https://pompyciepla.energiadirect.pl/
https://energiadirect.pl/
https://rankingpv.pl/
Na stronach internetowych to klient sam dokonuje wyboru czy zostawić swoje dane i poprosić o porównanie ofert, czy jednak pójść inną drogą. Naszym zadaniem jest tworzenie porównywarek instalatorów, rankingów, aby utwierdzić użytkownika w przekonaniu, że instalacja fotowoltaiczna i pompa ciepła jest potrzebna. Następnie System Lead Energia Direct poprzez swoich konsultantów telefonicznych dokonuje weryfikacji i potwierdza potrzebę montażu instalacji przez zgłaszającego się użytkownika oraz weryfikuje dane, które klient uzupełnił w formularzu.
Regulamin znajdziesz na stronie https://systemlead.energiadirect.pl/regulamin/ lub odwiedzając naszą stronę główną i zjeżdżając na dół strony do stopki, tam umieszczono podlinkowany regulamin. Masz do niego dostęp również po zalogowaniu się do konta na https://systemlead.energiadirect.pl – w stopce na dole strony.
Tak, faktura zostanie wygenerowana na Twoim koncie na System Lead Energia Direct raz w miesiącu lub po każdym doładowaniu w zależności, jaką opcję fakturowania wybierzesz.
Prawie zawsze 1 punkt to równowartość 1,23 zł brutto, nie licząc rabatów okresowych lub stałych. Nie pobieramy opłat za prowadzenie konta i innych podobnych. W ten 1 punkt wliczone są także nasze usługi jako operatora systemu i platformy lead.
Jednego leada może kupić maksymalnie 4 instalatorów. W naszym systemie dostępne są również leady na wyłączność, które kupić może wyłącznie jeden agent.
Oczywiście, wystarczy w zakładce miejsca obsługi zaznaczyć wybrane województwa czy powiaty, które obsługujesz. System bazuje na kodach pocztowych.
Codziennie otrzymasz powiadomienia mailowe o nowych leadach z zaznaczonych przez Ciebie miejsc obsługi. Istnieje możliwość wyłączenia powiadomień, jeśli nowych leadów będzie zbyt dużo i będzie to kłopotliwe dla twojego dostawcy poczty e-mail.
Reklamację możesz złożyć na adres: [email protected]. Prosimy o podanie w wiadomości ID zakupionego leada oraz przyczynę reklamacji. Każdy lead powinien być reklamowany w osobnej wiadomości.
Na złożenie reklamacji masz czas od 1 dnia danego okresu rozliczeniowego, aż do 10 dnia kolejnego miesiąca (kolejnego okresu rozliczeniowego). Nasza odpowiedź nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych.
Za wybraną kwotę doładowania możesz zapłacić blikiem lub przelewem. Wszystko odbywa się w ramach naszej platformy i korzystamy z usług operatora płatności (aktualnie Przelewy24), tak aby możliwie wszystkie banki i sposoby płatności były tam dostępne.
Leady z kategorii B2B są droższe od leadów B2C. Pamiętaj, że każdorazowo cenę leada widzisz przed zakupem. Nie kupujesz kota w worku, a nazwane potrzeby zakupu instalacji fotowoltaicznej lub pompy ciepła.