Lead system pomoże Ci znaleźć klientów, którzy są zainteresowani zmianą sprzedawcy prądu. W tym artykule przeczytasz o tym czym są leady na energię elektryczną, co świadczy o ich jakości, a także o tym, gdzie znaleźć i jak obsługiwać kaloryczne kontakty.
Czego dowiesz się z artykułu?
Leady na energię elektryczną to kontakty klientów, którzy zostawili swoje dane w porównywarkach, formularzach, a także kalkulatorach, w celu zapoznania się z aktualnymi cenami energii elektrycznej.
Użytkownicy sieci reprezentują różne grupy wiekowe, płci, pochodzenia etnicznego i lokalizacje geograficzne. Są to osoby, które szukają różnych rozwiązań, zanim podejmą decyzję o wyborze konkretnej oferty. W Internecie można się natknąć na wiele materiałów i ofert, które są mniej lub bardziej wiarygodne.
Twoi potencjalni klienci to osoby, które szukają najskuteczniejszej metody, aby obniżyć miesięczną cenę za energię elektryczną w swoich domach lub firmach. Bardzo często wypełniają oni kilka formularzy, aby porównać wszystkie zebrane oferty i wybrać najkorzystniejszą. Są to osoby świadome i szukające rozwiązania szytego na swoją miarę.
System Lead Energia Direct to marketplace, w którym można kupić gorące i nowe kontakty potencjalnych klientów na energię elektryczną. Jesteśmy pierwsi na rynku pod względem sprzedaży leadów na prąd.
Nad naszym systemem pracuje liczny zespół, który codziennie go udoskonala. Dbamy o to, aby obsługa naszych klientów, a także partnerów biznesowych odbywała się na najwyższym poziomie. W swojej firmie mamy dział marketingu, IT, a także call center. Każdy sektor odpowiada za dany zasób obowiązków. Dzięki takiej hierarchii jesteśmy w stanie dbać o każdy szczegół współpracy.
Pozyskujemy dla Ciebie kontakty, które po dwukrotnej weryfikacji kierowane są do systemu. Dzięki takiej możliwości nie musisz marnować czasu na samodzielne działania. Wystarczy, że zarejestrujesz się w panelu i dokonasz pierwszej wpłaty.
Przetestuj nasze leady i sprawdź, w jakim procencie zwróci się ta inwestycja.
Oczywiście, aby pozyskać klienta, możesz również obniżyć cenę swoich projektów tak, aby była ona konkurencyjna w stosunku do reszty rynku. Chyba jednak nie musimy tłumaczyć, do czego ostatecznie takie działanie doprowadzi. Zepsucie rynku to najgorsza rzecz, jaką można sobie wyrządzić niezależnie od branży.
Natomiast to, nad czym warto się pochylić, to dobre i opłacalne bonusy, rabaty, a także niepowtarzalne oferty, których Twoi klienci na pewno nie przegapią.
Jeśli planujesz użyć reklamy na social mediach w celu rozpromowania usługi, z całą pewnością będziesz dobierać konkretną grupę odbiorców, którzy mają największe zapotrzebowanie na Twój produkt. Zastanów się dokładnie, z jakimi przeszkodami się konfrontują i stwórz reklamę w taki sposób, aby odpowiedzieć na ich największe potrzeby.
Rejestrację należy zacząć od wpisywania danych, na które konto ma zostać założone. O tym, jak krok po kroku przebiega cały proces rejestracji, przeczytasz w artykule: Jak kupić leady sprzedażowe w System Lead.
Załóżmy, że jesteś już w zakładce “leady”.
W tej sekcji znajdziesz filtry, które możesz ustawić zgodnie z priorytetami, które są dla Ciebie ważne w przypadku kupna produktu. Np. w sytuacji, kiedy chcesz widzieć tylko gorące leady, voila! Teraz proszę wybrać opcje produktu.
Jednak zanim zakupisz leada, musisz uzupełnić swój wirtualny portfel. Możesz to zrobić za pomocą przycisku “Doładuj konto”. Znajduje się on w prawym górnym rogu panelu.
W tej sekcji, aby przejść do płatności, naciśnij przycisk “doładuj” w wybranym pakiecie punktów.
Teraz dokonujesz płatności. Możesz wybrać konkretne transakcje płatnicze: “Przelewy online i tradycyjne” lub płatność “Blik”. Dokonaj przelewu i ciesz się zakupionym kontaktem.
Chcesz otrzymać fakturę vat podczas rozliczenia?
Personalizując swój panel możesz w zakładce “Dane do faktury” ustawić, czy interesuje Cię faktura miesięczna, czy dzienna. Jeśli wybierzesz fakturę dzienną, codziennie rano znajdziesz ją na swoim koncie w sekcji “Rozliczenia” -> “Faktury”.
Złożone zamówienie na dany kontakt od razu zostanie dla Ciebie odblokowane.
Jeśli zakupiłeś/zakupiłaś w naszym market place leady, teraz możesz zająć się sprzedażą danego produktu. Leady z market place są dwukrotnie zweryfikowane, dlatego jeśli je zakupisz, pozostaje Ci tylko zadzwonić do klienta i sprzedać mu produkt.
Jednak czy wiesz, w jaki sposób dokładnie rozmawiać ze swoim odbiorcą, aby zainteresować go konkretnym produktem? Przeanalizujmy kwestię takiego produktu, jak energia elektryczna.
Jeśli zakupiłeś/zakupiłaś kontakty, pozyskane na produkt “energia elektryczna” oznacza to, że Twój potencjalny klient jest zainteresowany obniżeniem ceny prądu lub zmianą taryfy. Zatem rozwiązanie, które możesz mu w takiej sytuacji zaproponować, to: zmiana sprzedawcy energii elektrycznej lub zmiana taryfy.
Podczas rozmowy musisz również pamiętać o podstawowych zasadach komunikacyjnych, które obowiązują w sprzedaży:
Podczas przygotowywania komunikacji z klientem bardzo ważną kwestią jest również podjęcie i realizacja kroków milowych, czyli wypisanie sobie założonych celów. To bardzo ważny etap, który pozwoli Ci opracować strategię działania i wzory rozmów. Dzięki takiemu przygotowaniu nic Cię nie zaskoczy. Bez problemu osiągniesz założone cele biznesowe.
Natomiast zagadnienia, które warto poruszyć w rozmowie z klientem, to:
Marce System Lead Energia Direct zaufało już blisko 2000 partnerów biznesowych. Dzięki naszemu doświadczeniu możemy dbać o jakość leadów w naszym panelu. Pozyskujemy leady wyłącznie z własnych, zweryfikowanych źródeł.
Wykonujemy dwuetapową weryfikację kontaktów. Dzięki niej możesz liczyć na wysoką konwersję sprzedaży na leadach, które są sprawdzone, gorące i co za tym idzie – kaloryczne.
Rynek lead generation jest specyficzny. W tej branży 100% konwersja sprzedaży nie istnieje. Dobrze o tym wiemy, dlatego dajemy możliwość reklamacji każdego gorącego kontaktu, który został zakupiony w naszym marketplace. Reklamacji można dokonać do 7 dni od zakupu leada. Aby ją zgłosić, należy napisać wiadomość e-mail z powodem reklamacji i numerem ID leada.
Zweryfikuj marketplace i dowiedz się, czy jest to odpowiednie dla Ciebie rozwiązanie. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania na temat mechaniki działania panelu lub na temat potencjalnej współpracy, zamów darmową konsultację telefoniczną: bit.ly/systemlead-rejestracja. Opiekunowie projektu skontaktują się z Tobą i udzielą wszystkich potrzebnych informacji
Redakcja System Lead Energia Direct to zaangażowani autorzy, którzy są związani z branżą lead generation. W publikowanych artykułach w prosty sposób opisujemy działania, które dotyczą pozyskiwania, kupna i sprzedaży leadów w branży fotowoltaiki i pomp ciepła. Poruszamy też kwestie zwiększania sprzedaży za pośrednictwem outsourcingu leadów B2B i B2C.