Lead system – jak pozyskać klientów na energię elektryczną?

Autor: System Lead Energia Direct Opublikowano: 18.09.2023 r.
lead system-jak pozyskać klientów na energię elektryczną

Lead system pomoże Ci znaleźć klientów, którzy są zainteresowani zmianą sprzedawcy prądu. W tym artykule przeczytasz o tym czym są leady na energię elektryczną, co świadczy o ich jakości, a także o tym, gdzie znaleźć i jak obsługiwać kaloryczne kontakty.

Leady na energię elektryczną, co to?

Leady na energię elektryczną to kontakty klientów, którzy zostawili swoje dane w porównywarkach, formularzach, a także kalkulatorach, w celu zapoznania się z aktualnymi cenami energii elektrycznej. 

Użytkownicy sieci reprezentują różne grupy wiekowe, płci, pochodzenia etnicznego i lokalizacje geograficzne. Są to osoby, które szukają różnych rozwiązań, zanim podejmą decyzję o wyborze konkretnej oferty. W Internecie można się natknąć na wiele materiałów i ofert, które są mniej lub bardziej wiarygodne. 

Twoi potencjalni klienci to osoby, które szukają najskuteczniejszej metody, aby obniżyć miesięczną cenę za energię elektryczną w swoich domach lub firmach. Bardzo często wypełniają oni kilka formularzy, aby porównać wszystkie zebrane oferty i wybrać najkorzystniejszą. Są to osoby świadome i szukające rozwiązania szytego na swoją miarę.

Co daje pozyskiwanie leadów na energię elektryczną

System Lead Energia Direct to marketplace, w którym można kupić gorące i nowe kontakty potencjalnych klientów na energię elektryczną. Jesteśmy pierwsi na rynku pod względem sprzedaży leadów na prąd.

Warto wiedzieć

Mamy 10 lat doświadczenia w branży lead generation i energetycznej. Liczba 2000 klientów zarejestrowanych w naszym marketplace świadczy o tym, że można nam zaufać. Codziennie pozyskujemy nowe, gorące kontakty na fotowoltaikę, pompy ciepła a teraz już także na energię elektryczną.

Nad naszym systemem pracuje liczny zespół, który codziennie go udoskonala. Dbamy o to, aby obsługa naszych klientów, a także partnerów biznesowych odbywała się na najwyższym poziomie. W swojej firmie mamy dział marketingu, IT, a także call center. Każdy sektor odpowiada za dany zasób obowiązków. Dzięki takiej hierarchii jesteśmy w stanie dbać o każdy szczegół współpracy. 

Pozyskujemy dla Ciebie kontakty, które po dwukrotnej weryfikacji kierowane są do systemu. Dzięki takiej możliwości nie musisz marnować czasu na samodzielne działania. Wystarczy, że zarejestrujesz się w panelu i dokonasz pierwszej wpłaty. 

Przetestuj nasze leady i sprawdź, w jakim procencie zwróci się ta inwestycja. 

Inne metody pozyskiwania klientów

Oczywiście, aby pozyskać klienta, możesz również obniżyć cenę swoich projektów tak, aby była ona konkurencyjna w stosunku do reszty rynku. Chyba jednak nie musimy tłumaczyć, do czego ostatecznie takie działanie doprowadzi. Zepsucie rynku to najgorsza rzecz, jaką można sobie wyrządzić niezależnie od branży. 

Natomiast to, nad czym warto się pochylić, to dobre i opłacalne bonusy, rabaty, a także niepowtarzalne oferty, których Twoi klienci na pewno nie przegapią. 

Jeśli planujesz użyć reklamy na social mediach w celu rozpromowania usługi, z całą pewnością będziesz dobierać konkretną grupę odbiorców, którzy mają największe zapotrzebowanie na Twój produkt. Zastanów się dokładnie, z jakimi przeszkodami się konfrontują i stwórz reklamę w taki sposób, aby odpowiedzieć na ich największe potrzeby. 

Jak dokonać zakupu w panelu System Lead?

Rejestrację należy zacząć od wpisywania danych, na które konto ma zostać założone. O tym, jak krok po kroku przebiega cały proces rejestracji, przeczytasz w artykule: Jak kupić leady sprzedażowe w System Lead.
Załóżmy, że jesteś już w zakładce “leady”. 

W tej sekcji znajdziesz filtry, które możesz ustawić zgodnie z priorytetami, które są dla Ciebie ważne w przypadku kupna produktu. Np. w sytuacji, kiedy chcesz widzieć tylko gorące leady, voila! Teraz proszę wybrać opcje produktu.

Jednak zanim zakupisz leada, musisz uzupełnić swój wirtualny portfel. Możesz to zrobić za pomocą przycisku “Doładuj konto”. Znajduje się on w prawym górnym rogu panelu. 

W tej sekcji, aby przejść do płatności, naciśnij przycisk “doładuj” w wybranym pakiecie punktów. 

Teraz dokonujesz płatności. Możesz wybrać konkretne transakcje płatnicze: “Przelewy online i tradycyjne” lub płatność “Blik”. Dokonaj przelewu i ciesz się zakupionym kontaktem. 

Chcesz otrzymać fakturę vat podczas rozliczenia? 

Personalizując swój panel możesz w zakładce “Dane do faktury” ustawić, czy interesuje Cię faktura miesięczna, czy dzienna. Jeśli wybierzesz fakturę dzienną, codziennie rano znajdziesz ją na swoim koncie w sekcji “Rozliczenia” -> “Faktury”. 

Złożone zamówienie na dany kontakt od razu zostanie dla Ciebie odblokowane.

Jak rozmawiać z klientem? Mowa korzyści i sprzedaż danego produktu

Jeśli zakupiłeś/zakupiłaś w naszym market place leady, teraz możesz zająć się sprzedażą danego produktu. Leady z market place są dwukrotnie zweryfikowane, dlatego jeśli je zakupisz, pozostaje Ci tylko zadzwonić do klienta i sprzedać mu produkt. 

Jednak czy wiesz, w jaki sposób dokładnie rozmawiać ze swoim odbiorcą, aby zainteresować go konkretnym produktem? Przeanalizujmy kwestię takiego produktu, jak energia elektryczna.

Jeśli zakupiłeś/zakupiłaś kontakty, pozyskane na produkt “energia elektryczna” oznacza to, że Twój potencjalny klient jest zainteresowany obniżeniem ceny prądu lub zmianą taryfy. Zatem rozwiązanie, które możesz mu w takiej sytuacji zaproponować, to: zmiana sprzedawcy energii elektrycznej lub zmiana taryfy.

Warto wiedzieć

Treści, które mogą przekonać klienta do Twojego produktu, to informacje na temat dużej ilości ofert, które zyska dzięki porównywarce. Jest to także wiedza na temat tego, ile może zaoszczędzić dzięki usłudze, którą mu proponujesz.

Podczas rozmowy musisz również pamiętać o podstawowych zasadach komunikacyjnych, które obowiązują w sprzedaży:


  • Pytaj swojego klienta o jego potrzeby.

  • Parafrazuj jego wypowiedź, aby upewnić się, czy dobrze wszystko zrozumiałeś/zrozumiałaś. Takie działanie daje klientowi również do zrozumienia, że go aktywnie słuchasz.

  • Okaż empatię – Za jej pomocą można zbudować więź i pogłębić kontakt z klientem.

  • Traktuj swojego klienta jak partnera biznesowego, a nie jak źródło dochodu zawarte w systemie CRM.

Podczas przygotowywania komunikacji z klientem bardzo ważną kwestią jest również podjęcie i realizacja kroków milowych, czyli wypisanie sobie założonych celów. To bardzo ważny etap, który pozwoli Ci opracować strategię działania i wzory rozmów. Dzięki takiemu przygotowaniu nic Cię nie zaskoczy. Bez problemu osiągniesz założone cele biznesowe. 

najważniejsze i najbardziej znaczące pytania do klientów

Natomiast zagadnienia, które warto poruszyć w rozmowie z klientem, to:


  • Opowiedz o swoim produkcie i usłudze. Opisz, jakie są wartości, które wyróżniają Twój produkt.

  • Jakie wartości wyróżniają Twoją firmę spośród konkurencji?

  • Jakie wartości dodane klient uzyska, decydując się na produkt lub usługę w Twojej firmie?

Dlaczego warto dokonać inwestycji w Lead System?

Marce System Lead Energia Direct zaufało już blisko 2000 partnerów biznesowych. Dzięki naszemu doświadczeniu możemy dbać o jakość leadów w naszym panelu. Pozyskujemy leady wyłącznie z własnych, zweryfikowanych źródeł.

Wykonujemy dwuetapową weryfikację kontaktów. Dzięki niej możesz liczyć na wysoką konwersję sprzedaży na leadach, które są sprawdzone, gorące i co za tym idzie – kaloryczne. 

Rynek lead generation jest specyficzny. W tej branży 100% konwersja sprzedaży nie istnieje. Dobrze o tym wiemy, dlatego dajemy możliwość reklamacji każdego gorącego kontaktu, który został zakupiony w naszym marketplace. Reklamacji można dokonać do 7 dni od zakupu leada. Aby ją zgłosić, należy napisać wiadomość e-mail z powodem reklamacji i numerem ID leada. 

Warto wiedzieć

Instalatorze! Czy wiesz, że Twoja inwestycja w leady może się zwrócić nawet po sprzedaży 1 produktu?

Zweryfikuj marketplace i dowiedz się, czy jest to odpowiednie dla Ciebie rozwiązanie. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania na temat mechaniki działania panelu lub na temat potencjalnej współpracy, zamów darmową konsultację telefoniczną: bit.ly/systemlead-rejestracja. Opiekunowie projektu skontaktują się z Tobą i udzielą wszystkich potrzebnych informacji

Podsumowanie


    1. Leady na energię elektryczną to kontakty klientów, którzy szukają rozwiązania na obniżenie ceny energii elektrycznej.
    2. System Lead Energia Direct to marketplace, w którym kupisz leady na energię elektryczną, fotowoltaikę, a także na pompę ciepła. 
    3. Przed rozmową z klientem przygotuj się porządnie i określ, jakie kwestie są dla niego najważniejsze.
    4. Nawiąż relację i przedstaw mocne strony swojego produktu.
    5. Leady w System Lead Energia Direct warto kupić, ponieważ są to podwójnie zweryfikowane, kaloryczne kontakty. Koszt inwestycji może Ci się zwrócić nawet po roku. 
System Lead Energia Direct
System Lead Energia Direct
Redaktor serwisu

Redakcja System Lead Energia Direct to zaangażowani autorzy, którzy są związani z branżą lead generation. W publikowanych artykułach w prosty sposób opisujemy działania, które dotyczą pozyskiwania, kupna i sprzedaży leadów w branży fotowoltaiki i pomp ciepła. Poruszamy też kwestie zwiększania sprzedaży za pośrednictwem outsourcingu leadów B2B i B2C.

System Lead Energia Direct - Twój partner w sprzedaży!

Jesteś instalatorem i szukasz nowych klientów?

Każdego miesiąca dostarczamy swoim partnerom ponad 5000 wysokiej jakości leadów na fotowoltaikę i pompy ciepła.

Zarejestruj się
Wiedza

Skorzystaj z naszej
bazy wiedzy