Co to są leady? Wielu przedsiębiorców zadaje takie pytanie, zanim zdecyduje się na ich zakup w naszym panelu. Tutaj znajdziesz jakościowe kontakty B2B i B2C na fotowoltaikę, pompy ciepła i energię elektryczną. Chcesz wiedzieć, od czego najlepiej zacząć? Wszystkie kroki znajdziesz w tym artykule.
Czego dowiesz się z artykułu?
Leady to dane kontaktowe, które potencjalny klient, świadomie pozostawił w formularzu. Jest on zainteresowany Twoim produktem lub usługą.
Takie kontakty są dostępne w naszym marketplace. Dotyczą one Klientów biznesowych i indywidualnych, którzy przygotowują się do kupna instalacji fotowoltaicznej lub pompy ciepła. Są one dobre jakościowo, ponieważ zawsze je weryfikujemy dwuetapowo.
Lead generation to system, który warto wdrożyć w firmie.
Pewnie zastanawiasz się, co to znaczy, że sprzedajemy leady?
Jesteśmy firmą, która posiada własny System Lead. Mamy 12 lat doświadczenia na rynku lead generation i 10 lat przepracowanych w branży odnawialnych źródeł energii. W skali miesiąca generujemy ponad 5000 kalorycznych leadów sprzedażowych.
Pozyskujemy je narzędziami takimi jak content marketing, ale też za sprawą działalności na stronie internetowej, czy w mediach społecznościowych.
Lead to kontakt pozyskany za pomocą formularza, raportu solarnego, kalkulatora lub porównywarki ofert, który przynosi firmie szanse sprzedażowe. To dobrowolne wypełnienie formularza kontaktowego przez potencjalnego klienta.
Pozyskiwanie leadów jest dla nas kluczową czynnością. Kontakty potencjalnych Klientów są bardzo ważne, ponieważ być może rozważają oni zakup konkretnego produktu.
Czyli dla Ciebie, przedsiębiorco, to szansa na zwiększenie i realizację wyników sprzedażowych!
W naszym marketplace nie ograniczamy się do tylko jednej kategorii kontaktów. Tutaj znajdziesz 6 rodzajów leadów, które możesz dowolnie wybrać ze względu na produkt, datę dodania do panelu, czy lokalizację, z której został pozyskany.
W panelu bez problemu dopasujesz widok leadów do swoich potrzeb. Możesz filtrować po kategorii leadów, województwie, a nawet powiecie, z którego został pozyskany. To, co jest istotne, to informacja, że możesz sortować leady również w zależności od ceny, która Cię interesuje.
Właściwa kwalifikacja leadów sprzedażowych jest kluczem do tego, aby odnieść odpowiedni rezultat pracy.
Fotowoltaika to jeden z produktów, których dotyczą leady w naszym panelu. Są to leady B2B, czyli kontakty klientów biznesowych, którzy są zainteresowani kupnem instalacji fotowoltaicznej, a także leady B2C, czyli kontakty klientów indywidualnych. Pozyskaj klientów na fotowoltaikę razem z nami.
Leady na pompy ciepła, podobnie jak na fotowoltaikę, są dostępne w naszym panelu w konfiguracji B2B i B2C. To od Ciebie zależy, które z nich wybierzesz.
Energia elektryczna, to najnowszy produkt w naszym panelu. Branża energetyczna to jedna wielka sinusoida, która potrafi zaskakiwać. Tak samo, jak leady tej kategorii. W panelu znajdziesz leady B2B i B2C na energię.
Kolejny parametr w naszym panelu, to trzy konkretne statusy leadów marketingowych. Klasyfikują one kontakty w taki sposób, aby łatwiej było Ci podjąć decyzję o zakupie.
Takie kontakty są pozyskiwane przez nasz dział marketingu. Jego zadaniem jest generować leady sprzedażowe w jak największej liczbie.
To kontakt, który właśnie wpadł do systemu i widnieje w nim do godziny. Po godzinie zmienia status na „Nowy”.
Ten status oznacza kontakt, który wpadł do panelu i znajduje się w nim powyżej godziny.
Jest to kontakt, który został przez Ciebie odczytany. Ten status pełni funkcję pomocy, aby nie myliło Ci się, które kontakty już wyświetliłaś/wyświetliłeś, a z które jeszcze nie.
Podczas wyboru konkretnych kontaktów musisz pamiętać, że każdy status wróży inny potencjał sprzedażowy.
Dobry jakościowo lead to taki, który jest gotowy do zakupu Twojego produktu. Jest on zweryfikowany i stosunkowo niedawno pozyskany. Dlatego w naszym panelu najlepszą jakością charakteryzują się gorące leady marketingowe.
Komunikacja z potencjalnymi Klientami, którzy są gotowi, aby zakupić dany produkt, jest dużo bardziej owocna pod kątem sprzedażowym, niż z takim, który kompletnie nie jest zainteresowany produktem. Takie kontakty to zimne leady, których nie posiadamy w naszym panelu.
Kontakty, które mamy w marketplace System Lead Energia Direct średnio wędrują do 2 partnerów. W branży lead generation to bardzo dobry wynik.
W naszym panelu posiadamy bazowe ceny, które różnią się od siebie ze względu na ich kategorię, a także zakupioną ilość kontaktów. Poza tym, w marketplace znajdziesz również przecenione leady. Wysokość ceny uzależniona jest od czasu obecności w panelu danego kontaktu.
Jeżeli chcesz dokonać zakupu w naszym panelu, wysokość pierwszej wpłaty nie może być mniejsza, niż 500 zł netto.
Jeżeli zakupisz większą ilość leadów w panelu, dostaniesz 5,10 lub nawet 15% bonus w postaci dodatkowych punktów.
Gratisy przyznawane przy zakupie punktów w panelu | |
Wpłacona kwota (zł) | Liczba przyznawanych punktów (pkt) |
500 | 500 |
1000 | 1000 |
2000 | 2100 |
3000 | 3300 |
5000 | 5750 |
Jeżeli podjąłeś/podjęłaś decyzję o tym, że chcesz się zarejestrować do naszego systemu, to najtrudniejszy etap za Tobą! Cała reszta to prosta i szybka formalność.
Brawo! Właśnie uzyskałeś/uzyskałaś dostęp do swojego konta w panelu System Lead Energia Direct. Od teraz swobodnie możesz korzystać ze wszystkich funkcji marketplace.
Jak widzisz, rejestracja jest całkowicie bezpłatna. Nie musisz również opłacać żadnych subskrypcji, ani abonamentów za korzystanie z naszego panelu. Dzięki niemu masz dostęp do aktualnych leadów dobrej jakości, bez żadnych ograniczeń.
Działasz podobnie, jak w przypadku telefonu na kartę. Doładowujesz – korzystasz. Jedyne, co musisz teraz zrobić, to zakupić punkty do wirtualnego portfela.
Jak? Szybko i łatwo! Wystarczy, że wybierzesz dostępny w prawym górnym rogu panelu przycisk „Doładuj konto”.
Następnie możesz wybrać gotowy pakiet punktów. Kliknij przycisk “Doładuj” i zapłać rachunek przez przelewy24. Płatności możesz dokonać za pośrednictwem blika, bądź przelewów online i tradycyjnych.
W prawym górnym rogu wyświetli się informacja na temat liczby punktów, które zakupiłeś/zakupiłaś w panelu. Jest to pula, którą możesz wydać na dowolne kontakty.
Teraz czas na zakup! Jak to zrobić?
W zakładce “Leady” dostępny jest panel, w którym możesz filtrować kontakty. Poniżej wyświetla się cała lista dostępnych leadów. Po prawej stronie każdego kontaktu widnieje button “Kup teraz”.
Voila! Twoje leady właśnie zostały zakupione.
Wiele osób w rozmowach z naszym konsultantem zadaje pytanie, czy nasze leady można reklamować. Jednoznacznie wtedy odpowiadamy – można, jeśli nie kwalifikują się do kontaktu.
Mimo dwuetapowej weryfikacji czasami zdarza się, że Klient nie odbiera telefonu od naszych partnerów, lub po prostu nie jest już zainteresowany usługą, ponieważ zdecydował się na inny produkt.
Czasami może się również zdarzyć, że Klient określa kontakt jako całkowitą pomyłkę i nie jest zainteresowany poznawaniem usług.
W takich przypadkach uwzględniamy kwestię reklamacji. Zwracamy środki na konta Klientów.
Reklamacje to nieodłączny element branży lead generation. Trzeba się z nimi liczyć. Dlatego uważamy, że każda firma powinna dawać możliwość wymiany leadów.
Redakcja System Lead Energia Direct to zaangażowani autorzy, którzy są związani z branżą lead generation. W publikowanych artykułach w prosty sposób opisujemy działania, które dotyczą pozyskiwania, kupna i sprzedaży leadów w branży fotowoltaiki i pomp ciepła. Poruszamy też kwestie zwiększania sprzedaży za pośrednictwem outsourcingu leadów B2B i B2C.